با رون های جدید سبک بازی خود را انتخاب کنید

با رون های جدید سبک بازی خود را انتخاب کنید


در این فصل ما در حال ترکیب (رون ها) Runes و (مَستری ها) Masteries به یک سیستم ساده هستیم که شما می توانید از آن برای سفارشی کردن سبک بازی خود استفاده کنید. ما قبلا یک ارزیابی سطح بالایی از تغییرات انجام داده ایم اما اکنون می خواهیم نمونه هایی از نحوه انتخاب رون را از دو مسیر در سیستم جدید نشان دهیم. برای اطلاعات بیشتر ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.


runes pic 1

قبل از اینکه شما بپرسید، ما هنوز در حال کار بر روی جزئیات نحوه انتقال بازیکنان بین سیستم های قدیمی و جدید هستیم، اما هنوز چیز جدیدی برای به اشتراک گذاشتن نداریم. پیش به جلو! برای ساختن دوباره ی رون ها.

 

سبک بازی خود را انتخاب کنید

 

هنگامی که یک صفحه در سیستم جدید رون ها می سازید، تعدادی از تصمیمات برای شما در نظر گرفته شده است. بزرگترین تصمیم مسیر اصلی شما خواهد بود،یکی از پنج گزینه را انتخاب می کنید؛ مسیرها در حال حاضر Domination، Inspiration، Precision، Sorcery و Resolve نام می گیرند، اما قطعا می توانند تغییر کنند.

runes pic 2

مسیری که انتخاب می کنید چند جای خالی به شما می دهد که رون های انتخابی خود را درون آن ها می گذارید و در هر جای خالی شما باید بین ۳ یا ۴ رون منحصر به فرد دیگر که در مسیر مشخص شده است یکی را انتخاب کنید. قوی ترین جای خالی که می توانید پر کنید، رون Keystone نام دارد.

runes pic 3

مسیر اولیه و اصلی شما یک سری مزایای مقدماتی کوچک نیز دربر دارد که به منظور کمک برای تشخیص چگونگی تفکر و احساسات قهرمانانتان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، Precision ممکن است مقدار کمی سرعت حمله به شما بدهد.

 

زمانی‌ که مسیر اصلی‌ خود را انتخاب کردید، زمان انتخاب چند رون از مسیر فرعی می‌ رسد.

runes pic 4

شما قابلیت انتخاب دو رون که keystone نیستند رو در مسیل فرعی خود خواهید داشت، سپس یک رون از آن‌ها را برای هر قسمت انتخاب کنید. شما باید هر دو رون فرعی را از یک مسیر انتخاب کنید. این یعنی‌ اینکه انتخاب این‌ها تصادفی نخواهد بود.

این رون ها کمک می‌کنند که شما سبک بازی‌ و هدف خودتون رو معلوم کنید. در ادامه چند رون از مجموعه Resolve را داریم که می توانید از طریق مسیر اصلی‌ یا فرعی به اون دست پیدا کنید :

یک یادآوری : چیزهایی که در این قسمت به نمایش گذشته شدن هنوز تحت آزمایش هستند پس انتظار اسم‌های مضحک، ایکون‌های موقتی و اعداد عجیب رو داشته باشید که به طور حتم عوض خواهند شد.

 

تسلط داشتن به اول یا پایداری در آخر؟ امکان دارد حریفی در لاین داشته باشید که بخواهید به اون پاسخ بدهید، با حمله‌های کوتاه و موقت در اول یا با تحمل کردن یک شروع ضعیف؟

یا شاید به لاین خود کاملا مسلط هستید و می خواهید برای مبارزه تیمی آماده باشید؟ این رون ها از مسیر Resolve به شما امکان انتخاب موارد زیر را می دهد:

 

Stone Skin Stone Skin

دریافت ۵ Armor به علاوه ۲ عدد اضافه تر بر هر چمپیون دشمن تا شعاع ۸۰۰ واحد.

 

Fortified Mind Fortified Mind

دریافت ۵ Magic Resist به علاوه ۲ عدد اضافه تر بر هر چمپیون دشمن تا شعاع ۸۰۰ واحد.

 

Discipline Discipline

پس از گذشت ۱۰ دقیقه از بازی، شما به میزان ۱۰ Armor و ۱۰ Magic Resist به علاوه ۲ عدد اضافه تر بر هر چمپیون دشمن تا شعاع ۸۰۰ واحد دریافت می کنید.

 

 

عالی‌ و محشر: در حالی‌ که تمامی مسیر‌ها مربوط به سبک خاصی‌ از بازی‌ هستند، شما می توانید آن ها را باهم مخلوط کرده و یک راه برای پیروزی پیدا کنید، به طور مثال :

 

Ruined King’s Tribute Ruined King’s Tribute

در مبارزات هر ۴ ثانیه یک بار، ضربه ی بعدی شما به همراه دمیج جادویی به چمپیون حریف وارد می شود و برای موجودات بزرگ درون بازی به مقدار ۳% از کل Health شما دمیج جادویی وارد می کند. زمانی که دمیج جادویی وارد می کنید چمپیون شما به میزان ۲۰ تا ۷۵% بسته به سطح شما Heal می شود. این مقادیر دمیج دادن و هیل شدن برای چمپیون های دورزن نصف می شود.

 

شاید شما مسیر رون Keystone را انتخاب کردید و  King’s Tribute را انتخاب کردید و همزمان Resolve را به عنوانه مسیر اصلی‌ خود دارید. حالا به دنبال تقویتش هستید، مسیر سوم می تواند انتخاب خوبی‌ باشد:

 

The Third Path The Third Path

به مقدار ۱۰۰ Health دائمی برای چمپیون خود دریافت می کنید و تا دقیقه ی ۱۰ بازی دمیج های شما به چمپیون های دشمن ۱۰% کاهش می یابد.

 

تمرکز بر ساختار رون ها: بعضی‌ موقع می‌خواهید رون هایی‌ را انتخاب کنید که صرفاً چمپیون شما را قوی تر کرده و قدرت مسیر اصلیتان را بیشتر کند، در این مواقع می توانید دوباره به مسیر سوم یا Inspiration سر بزنید.

 

شاید ترکیبی که شما میخواهید برای یکی از چمپیون های معروف Nasus و گرفتن تمام آیتم ها با خاصیت Cooldown می باشد، بله ما هنوز هم هوای شما را برای آن ساخت های ۴۵% Cooldown داریم .

 

Intelligence Intelligence

۵% کم کردن Cooldown

۵% اضافه بر حداکثر ظرفیت Cooldown

۵% کم کردن زمان استفاده از Summoner spell ها (flash , ignite , … )

۵% کم کردن Cooldown آیتم های قابل استفاده

۵% کم کردن زمان رون ها

 

شاید شما یک آیتم در نظر دارید که با خرید آن می توانید به مقدار زیادی از رقبای خود جلو بیفتید و قبل از آن ها از این آیتم استفاده کنید، و یا شاید می خواهید راحت تر و با قدرت مانور بیشتری بر روی زمان های برگشت خود به بِیس (Recall) کار کنید.

 

Store Credit Store Credit

شما می توانید برای خرید به زیر بار قرض بروید.

میزان پولی که میتوانید قرض بگیرید با گذشت زمان بیشتر میشود.

حداکثر میزان قرض: ۱۵۰ طلا به علاوه ۵ طلا به ازای هر پنج دقیقه گذشته از زمان بازی.

میزان پول اضافه بر بدهی در زمان بازگرداندن پول: ۵۰ طلا در ازای هر آیتم.

 

این ها فقط تعدادی از مثال هایی هستند که شما چگونه می توانید حداکثر استفاده از راه های دوم خود را داشته باشید، در آینده ای نزدیک مثال های بیشتری نیز استفاده خواهند شد.

قبل از اینکه برویم می خواهیم به چند سوال که به وجود می آیند پاسخ دهیم :

دیده شده بسیاری نگران این هستند که در شروع بازی به میزان کافی توانایی اولیه داشته باشند تا بتوانند یک ساخت (Build) غیر معمول را امتحان کنند یا چمپیون مورد علاقه ی خود را در نقش خاصی بازی کنند و یا در کل در اوایل بازی به اندازه کافی احساس قدرت کنند. این یکی از بحث هایی بوده که مقدار زیادی از توجه ما را در طراحی دوباره رون ها جلب کرده و می توانیم بگوییم موضوعی است که تقریبا حواسمان به آن می باشد. در آینده بیشتر درباره ی دنیای اطراف رون ها صحبت می کنیم اما برای حال بدانید که ما صدای نگرانی های شما را شنیده ایم.

همچنین تعدادی سوال درباره ی تجربه بازیکن های جدید مطرح شده است که در باره آن در آینده به مقدار زیادی صحبت خواهیم کرد اما در حال حاضر این را بدانید که همه بازیکن ها از سطح ۱ تا ۳۰ به میزان برابری رون در یک بازی خواهند داشت.

 

*برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات رون ها به این لینک مراجعه کنید.*

منبع: League Of Legends


 

دیدگاهتان را بنویسید

Close Menu